CW Production

It's all about cars

Däck, diagnossystem & motor

I detta inlägg blir det lite personligt men inget jag skäms över. Det var en del läxor för min del denna helgen och Jamie visade vad han tyckte om det, han ville ha mer mys haha

image

På måndag ska jag börja lära mig demontera, montera och balansera däck så har läst lite om det. Sen skulle vi alla läsa om diagossystem, datorn kommer användas mycket så vi ska lära oss den med en gång.

image

Min tredje läxa var om motorn för jag ska förhoppningsvis imorgon börja plocka isär en wihii 🙂

image

Jag har varit med och gjort det tidigare men oftast blivit stående bredvid och bara tittat i princip, killar har ofta svårt att låta tjejer vara med. Får man ovanligt nog göra något och man kommer med en fråga så slutar det nästan alltid med att killen gör det ändå fast än det inte hade behövts.. Så har det varit för mig mestadels iallafall men nu får jag göra allt själv vilket ska bli väldigt roligt!

I och med att man knappt fått göra något med bilar så har det i sin tur lett till dåligt själförtroende på den fronten.. Jag kommer verkligen växa som person under utbildningen och ser fram emot denna veckan i skolan. Jag lär mig något nytt varje vecka och är inte det underbart?

Lämna en kommentar

Information

Detta inlägg publicerades på 11 november, 2013 av i Min utbildning och märktes , , , , , , , , , , .

Inga Instagram-bilder hittades.

Ange din e-postadress för att följa denna blogg och få meddelanden om nya inlägg via e-post.